Wszystkie kluczowe elementy zarządzania nieruchomościami w jednym miejscu: automatyzacja procesów, nieograniczone możliwości konfiguracji, monitoring inwestycji oraz ich finansów. Sprawne przeprowadzanie uchwał zaoszczędzi Twój cenny czas i pozwoli na pełną kontrolę w administrowaniu budynków.
Zyskujesz kompleksowe zarządzanie nieruchomością dzięki możliwości przypisania różnych komponentów do każdej inwestycji, w tym lokali, liczników i dokumentów.
System Manage automatycznie liczy i sumuje dodane lokale, ich powierzchnie oraz inne części budynku według ich typu (np. mieszkania, miejsca postojowe, komórki lokatorskie).
Listę lokali wygodnie wprowadzisz z pliku CSV, a następnie przypiszesz do nich właścicieli. Każdy lokal ma automatycznie wyliczany udział procentowy względem całej inwestycji na podstawie podanych powierzchni.
Nie możesz skontaktować się z właścicielem lokalu? Dodawaj alternatywne kontakty do lokali, aby w nagłym przypadku móc skontaktować się z osobą zainteresowaną.
Funkcje masowego resetowania haseł, wysyłania SMS i e-maili oraz importu z pliku CSV przyczyniają się do efektywnego zarządzania członkami oraz komunikacji z nimi, co pozwala na oszczędność czasu i zapewnia klarowną organizację danych.
System umożliwia przełączanie się pomiędzy listą członków z przypisanymi lokalami oraz listą wszystkich członków, zapewniając użytkownikom pełny wgląd w strukturę członkowską.
Samodzielnie zarządzaj limitami lokali oraz SMS w swoim pakiecie. Wybierz najlepszą dla siebie opcję, a system automatycznie doliczy to do Twojej faktury.
Możesz też wybrać plan indywidualny, a wtedy już nie musisz pamiętać o żadnych limitach.
Zarządzaj efektywnie kosztami, dzięki automatycznym miesięcznym rozliczeniom, opartym na dostosowanych przez Ciebie szablonach, uwzględniających różnorodne parametry takie jak typ lokalu, jednostka naliczania i przypisanie stawek.
Dodatkowo, możliwość powiązania kosztów z odczytami liczników umożliwia precyzyjne uwzględnienie zużycia oraz wygodne automatyczne generowanie rachunków.
Zintegrowana bramka płatności Tpay pozwała członkom łatwo i wygodnie opłacać swoje rozliczenia, a jako administrator masz możliwość szybkiej weryfikacji opłaconych rachunków.
Importowanie potwierdzeń przelewów z banku dodatkowo ułatwia śledzenie statusu płatności i przyspiesza proces weryfikacji rozliczeń.
Otrzymujesz ważne informacje na temat usterek, terminów opłat czy nowych rozliczeń. Możesz wybrać preferowaną formę otrzymywania powiadomień: SMS, e-mail lub oba.
W Manage wygodnie importujesz dane z pliku CSV, co pozwoli Ci na szybkie dodawanie nowych lokali i członków.
Import odczytów liczników oraz rozliczeń bankowych automatyzuje śledzenie zużycia energii i przeprowadzanie operacji finansowych, co przekłada się na efektywniejsze zarządzanie zasobami.
Przeglądaj listę uchwał, śledź ich statusy, frekwencję oraz oddane głosy. Szczegółowe informacje na temat uchwał przedstawione są w przejrzystej formie graficznej, co ułatwia odczyt wyników.
System pozwala również na planowanie z wyprzedzeniem dnia rozpoczęcia i zakończenia uchwał, co zapewnia elastyczność i kontrolę nad procesem decyzyjnym.
Dostęp online do systemu umożliwia członkom wygodne oddawanie głosów oraz śledzenie wyników, a powiadomienia automatycznie informują o decyzjach podejmowanych przez społeczność.
Głosować nad uchwałami mogą właściciele lokali, a siła ich głosu zależy od udziału procentowego w inwestycji.
Proces zgłaszania usterek jest przejrzysty i uporządkowany. Masz możliwość monitorowania postępu prac oraz śledzenie zmian statusów zgłoszeń. System w sposób automatyczny i natychmiastowy powiadamia odpowiednie osoby o zgłoszeniach, co przyspiesza proces reagowania i eliminuje opóźnienia w usuwaniu usterek.
Manage umożliwia także przekazywanie usterek pomiędzy różnymi interesariuszami, co zwiększa efektywność działań naprawczych. Otrzymywanie powiadomień SMS lub e-mail na temat postępu prac pozwala użytkownikom na bieżąco śledzić sytuację.
Nie musisz wprowadzać danych ręcznie - odczyt liczników wprowadzaj z pliku CSV. Dodawanie odczytów liczników automatycznie aktualizuje dane, oblicza różnice w zużyciu oraz procentową zmianę, co zapewnia transparentność i ułatwia kontrolę kosztów.
Posiadasz pełną swobodę w tworzeniu liczników oraz podliczników, a także przypisywania ich do odpowiednich lokali, co zapewnia precyzję w rozliczeniach miesięcznych.